IntersECCions desenvolupa 3 tipus d’accions en cadascun dels àmbits, en què es troben i col·laboren diferents comunitats per dissenyar projectes, realitzar-los, formar-se o compartir experiències.
Els LABORATORIS són espais on es dissenyen propostes pràctiques de nous projectes. Partint de necessitats detectades o problemàtiques comunes de les escoles i les comunitats educatives i famílies, es reflexionen i proposen accions concretes amb la col·laboració de professionals diversos.
Els PROJECTES són processos educatius de llarga durada, desenvolupats als centres educatius i dissenyats de manera conjunta entre els equips docents i professionals externs (d'equipaments, d'entitats, tècnics municipals...). Actualment hi ha en actiu projectes de teatre, música, dansa, arts visuals; suport en l'aprenentatge de l'anglès; coneixement de la ciutat, el seu patrimoni i la seva història i tradicions; el projecte Lècxit de foment de la lectura...
Els ENTORNS D’APRENENTATGE són trobades entre professionals destinades a la reflexió, la formació i l’avaluació. Aquests espais permeten també el coneixements d’experiències d’altres programes i contextos, i l’intercanvi d’idees i eines educatives.
Persones voluntàries acompanyen infants de primària mitjançant sessions conjuntes de lectura oral per tal de millorar...
El projecte Auxiliars de Conversa d’Anglès neix l’any 2017 amb la voluntat d’engegar un projecte a llarg termini per...
El projecte LECXIT forma part del Programa Interseccions des del curs 2017-2018. Aquest projecte neix per tal d...
La Cantata Ciutat del Prat neix el curs 2001-2002 com a projecte de ciutat amb la motivació de compartir una...
Els entorns d’aprenentatge són trobades entre professionals destinades a la reflexió, la formació i l’avaluació dels...
Els entorns d’aprenentatge són trobades entre professionals destinades a la reflexió, la formació i l’avaluació d...
Els entorns d’aprenentatge són trobades entre professionals destinades a la reflexió, la formació i l’avaluació dels...
L’entorn d’aprenentatge de coordinació del projecte Investiguem, Inventem per ser més sostenibles neix el curs 2018-2019 com a grup de treball entre tots els centres implicats en el projecte en xarxa Investiguem, inventem per ser sostenibles sorgit del Laboratori científic, tècnic i digital del curs 2017-2018.
L’Entorn d’Aprenentatge Investiguem, Inventem neix el curs 2018-2019 i sorgeix arran el laboratori científic, tècnic i digital del curs 2017-2018 com un espai de coaprenentatge, reflexió i coordinació entre tots els centres educatius, equipaments culturals i altres comunitats implicades en els projectes científics, tècnics i digitals que es despleguen col·laborativament i en xarxa.
L’Entorn d’Aprenentatge Investiguem, Inventem neix el curs 2018-2019 i sorgeix arran el laboratori científic, tècnic i digital del curs 2017-2018 com un espai de coaprenentatge, reflexió i coordinació entre tots els centres educatius, equipaments culturals i altres comunitats implicades en els projectes científics, tècnics i digitals que es despleguen col·laborativament i en xarxa.
L’entorn d’aprenentatge Converses literàries a les aules neix el curs 2018-2019 com espai de formació especialitzada per a docents de tots els centres implicats en el projecte Converses Literàries sorgit en el marc del Laboratori de Lectura del curs 2017-2018.
El projecte Auxiliars de Conversa d’Anglès neix l’any 2017 amb la voluntat d’engegar un projecte a llarg termini per...